adsettings

torsdag 2 september 2010

morrn morrn

Vaknade nyss och blev skitpigg :o/ Och bara för det så ska vi ju vara hemma idag. Liv va jättedålig igår :o(
hade 38.5 i temp och va jätteledsen. Så det blir inget prov i morgon :o( fasen också.. Nu måste jag ringa läraren idag igen och höra vilken dag jag kan komma.

Ville bara ta lite bilder och visa vad jag vaknar upp till varje morgon ;o)





Lite mysigt tycker jag, men nu börjar hösten verkligen omfamna oss allihop.. Och jag tycker det är liiite jobbigt, men underbart mysigt också. Med varma ljus och så vidare ;) Och såklart mysiga stickade tröjor  och sånt..
Ha en underbar dag alla goa människor!

2 kommentarer:

  1. detsamma till dig emelie!
    du är en underbar människa =)

    kramar viktoria

    SvaraRadera
  2. Tack söta du ;)
    Det är du också!!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.