adsettings

måndag 20 september 2010

Lycklig!!!

Idag är jag lycklig ;) Har varit hos underbara Bella och hennes hästar! Älskar den familjen och deras djur för de är verkligen helt fantastiska.
Vaknade i natt och blev ju inte jättenöjd över vad som hänt men det är bara att göra det bästa av situationen och be till gudarna ( och mig sj) att man klarar sig. Jag ska iaf utnyttja min tid på allra bästa sätt ;) Jag ska klara skolan!!!! Och jag ska fixa att jobba så länge det går och sen ska jag vara i stallet så mycket jag orkar. Plus att vi ska lyckas spara pengar till det vi vill kunna göra. Sen så får vi leva i piss men vi ska klara det! Nu ska jag pausa lite innan jag ska hämta mina underbara ungar ;)
Love u wonderfull pople

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.