adsettings

onsdag 8 september 2010

Hua

Ja nu är jag klar med ett arbete i mitt pluggande hahaha. det tar tid men det blir nog bra när det är klart. Skönt att kunna lägga det bakom sig sen. Och i morgon ska jag åka och göra proven... Hua jag bävar. Tänk om jag inte klarar det?? Då får jag ju hoppas på att jag hinner att göra om det. Jag tycker det är så mycket att kunna :/  Jobbigt värre hehe

Ja nu är man inne i debatter med folk hit och dit och alla engagerar sig, det är samma visa varje gång det är val och folk vet inte vilket håll de ska luta sig åt... Men som jag hittade i en artikel tidigare så väljer jag hellre kolera än pest som sagt eftersom pest är dödligare. Sen kan jag inte förstå människors motstånd till välfärden??? Är vi fan inte lika mycket värda helt plötsligt??? Är det rikast vinner när han dör??? Tjena... Vi har haft det som allra bäst under tiden som sossarna suttit vid makten men det verkar ha gått hela svenska befolkningen förbi. Sen att de haft en knepig invandringspolitik är ju en sak, men moderaterna är fan inte bättre. Och att Mona får var det svarta fåret när det är mannen Göran Niveaburk som ska anklagas. Mona står för förändring, när det gäller invandring välfärd skatter, jobbskatteavdrag, de enda som förlorar på det är de som HAR pengar de som inte dör av att betala den summan det handlar om.  Jag känner såna som tjänar 50.000 i månaden och han betalar redan 60% så han förlorar inte.

Sen får alla rösta som de vill. Jag säger inte det men ha bara i åtanke vad det kan innebära för konsekvenser för er och andra. Ni kanske har jobb nu och har det på det torra, men om det händer något kan ni bli av med både hem och hus och hela rubbet. Jag känner de som blivit drabbade och de ÄR inte lata! De har en väldig otur!
såå nu är det färdigpratat när det gäller detta jag blir bara upprörd och jobbig hahaha.
Vi bor i ett demokratsikt land och alla har rätt att välja än så länge ;)
Have a nice day everyone ;)

Ditt leénde och skratt gör mig alltid på bra humör ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.