adsettings

torsdag 23 september 2010

Operation??

Ja vi va uppe på Näl igår med Liv jag och Mathias och det blev väl mer eller mindre bestämt att vi skulle göra en operation på Liv och ta bort hennes mandlar + lymfar bakom näsan. Känns väldigt skrämmande och läskigt, men man får väl se det som att det är för att hon ska må bra. Så detta ska ju försöka göras så fort som möjligt så vi får väl se hur fort att det finns operations tid.
Kul att jag blir svullen i munnen så fort jag äter kyckling. skumt.

Ja detta är väl det som är på tapeten vad gäller mitt liv just nu. Ska väl boka lite tider och så nu då och ta mig min kopp kaffe...
På måndag ska jag till bästaste Terez ;) Jättekul att träffa gamla vänner !!
Hejj hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.