adsettings

lördag 18 september 2010

energiiiiii

Idag ska mamma komma med Kennet, Men jag känner att det är något som liksom tar min glädje :( Är så trött på det nu. Vill kunna känna lyckan när jag ska det hela tiden. Men det är precis som en knapp som går på just vid denna tidpunkten ;/ Mår liksom alltid bra när jag vaknar, och känner mig glad och lycklig. Vill inte att det ska vara så längre vill att det ändras frånochmed NU! Så nu va det bestämt ;)) Och allt blev bättre! Ont i magen bara :(( Men det va ju väntat, varannan dag ungefär.

Men det ska bli skönt att få ett helt avgassystem idag ;) Kennet skulle fixa det.. Ja ibland är det skönt att det löser sig :)
Börjar känna mig tömd på energi, fasen också! Måste verkligen göra något som gör att jag får tillbaks den!! Åka till stallet kanske är en bra idé :) Där fåååår  jag energi istället för att något tar den hela tiden!
Av er får jag också energi ;))

Ja så är det.. Kan ju bero på att jag jobbat och pluggat och haft allt hemma under lång tid... Finns liksom ingen energi kvar tillslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.