adsettings

fredag 10 september 2010

godmorgon gott folk

Jag hade en bra dag igår. Gjorde två prov och fick min HLR kurs, så nu kan man det hehe jättebra att ha det och tydligen ska man göra det varje år.
Och det kändes himla bra på mina prov så jag har nog blivit godkänd iaf på båda :) Nu ska uppgifterna in också, men det får vi ta i helgen. Sen fick jag migrän igår igen efter skolan och det och mådde fruktansvärt. Det är andra dagen i rad och jag kan ju inte ta några mediciner vilket gör det hela värre. Alvedon hjälper ju inget alls :(

Sen väntar jag fortfarande på resten av min lön som hon på lönekontoret "missat" att kryssa i mig så att jag skulle få ut min betalning. KUL not. Skulle ju fått den 8:e och nu är det den 10:e och de har fortfarande inte kommit. Blir svårt att klara denna helgen om de inte får ut pengarna. Blir så less bara :( såna misstag ska inte hända. Man blir ju inte direkt motiverad att fortsätta jobba, helst inte när det blir såna väldiga problem. Hmm tycker det borde fungera ändå, och de missa ju 5  arbetstillfällen först också .

Ja huvudvärken hänger i idag med, men det får funka ändå... Orka :( Ja dagen va bra igår men idag känns det lite deppigare ........
Bye bye for now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.