adsettings

lördag 11 september 2010

Ett kort inlägg, Dagens inköp

Har fyndat järnet idag ;) Hittade två brudkistor och de är sååå fina, bara älskar dem, och det sjukaste av allt är att de kostade bara 225;- styck how great is that???  Helt sinnessjukt iaf ;)
Jag är superdupernöjd ;) 0ch sen hitta ja en väska, lite glas och mattan längst ner och en matta till Liv och en blomkorg och gardiner, ett överkast, lampan till hallen, spottar allt under 1000 lappen helt sinnessjukt!! Hur mycket hade jag fått för det i en vanlig affär med tanke på kvalitén också... typ mmm nada....

Jag är jättenöjd ;) men nu är jag svintrött så jag ska vila en stund och skriver mer  sen när jag vaknat ;)
Bye bye love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.