adsettings

fredag 17 september 2010

Fredag kväll

Har fastnat för Monday mornin med Melanie Fiona... Så skönt gung i låten.... Blir aléna ikväll min gubbe ska åka med sin brorsa och hämta nån bil. Kul, not men vad kan man säga..
Ja så det blir en kväll med mina prinsessor. Sen ska jag nog försöka gå ut nästa helg, trött på att bara sitta hemma jämt, visst är jag gravid men jag är inte handikappad. Grejjar ju med allt möjligt så då borde man ju kunna gå och dansa lite ;)
Jaja vi får väl se hur det går... Jag är ju nykter så jag behöver ju ingen skjuts iaf. Har inget KAFFE drack kaffe som the i morse bläää. Det räckte liksom inte och jag orkar inte åka och handla bara för ett paket kaffe. Tog lite ego bilder förut så jag kan ju lägga in dem nu..

Tröttare än tröttast ser jag ut på den ena bilden, men det är innan sminket kommit på ... Ucha men jag tänkte att jag tar med den ändå så ser man skillnaden :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.