adsettings

onsdag 15 september 2010

Seriöst effektiv ;)

Det känns som att jag börjar få lite koll på mitt liv hahaha ;) Jag har fått gjort otroligt mycket idag och ändå så finns det ju kvar att göra givetvis ,men jag börjar iaf att få nån slags harmoni här hemma. I morse åt vi frukost, trots att jag hade jordens migrän :( Och sen körde jag Alva till skolan, och sen kom jag hem, va ute med Petra och Minna i nån timme och barnen lekte sen fick de sova och då jädrar körde jag igång min grymma städmaskin (me LOVE) Damsög och skura samtidigt ;) Sen plugga jag i flera timmar (Hata) Hämta Alva vid 5 sen har jag diskat tre ggr och lagat middan ( Alva vägrar äta) :P  Och snart ska jag avnjuta Idol (ensam) med en stoooor godispåse;)
Min älskling jobbar över idag.... De har typ häcken fulla till början av nästa vecka :O :O :O
 Lite bilder tänkte jag lägga in så här får ni:

Feel free to ignore mina dåligt putsade fönster hehehe
Visst blev soffan ren när jag skura den i helgen ;););) 
Trodde aaaaldrig att den skulle bli fin igen!!!! <3<3<3

Min söta hund ligger på soffkuddarna ;) 
Mathias har städat så fint i skåpet ;)


Och jag tycker mattan gör sig fint med gardinerna och soffan, det liksom gifter sig eller hur man säger ;)
ska bara köpa lite nya fodral till soffan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.