adsettings

fredag 10 september 2010

Natti natt

Fy vad det är jobbigt med min mage :( Det är verkligen varannan dag den funkar och varannan inte :((
Det jobbigaste är ju att jag får såna kramper och det gör sååå ont. Svårt att beskriva för någon som inte har problemen men ni som vet vet...
Försökte titta på apoteket i Stenungsund idag efter de bra stolpillren som du rekommenderade Madde, men jag kunde inte hitta, sen glömde jag fråga min klant, så nu har jag fått ett anfall i kväll igen...

 Annars mår jag förvånansvärt bra denna graviditeten, brukar inte må nåt vidare. Hoppas bara att det håller i sig... Usch känner mig typ bara jätte svullen emellanåt och ibland syns det inte alls? skumt. hahaha jag är ju ändå i 4:e månaden. v 14+1 så nu är man ju inne i 15:e veckan ojojoj vad spännande, men oops jag ska ju ringa och beställa ultraljud, shitomg haha hade jag inte haft en hals förankrad till huvet så vete sjutton om jag hade glömt det nånstans ;)
Åh min underbara älskling ska omformatera min kära laptop i morgon för den typ lever sitt egna lilla liv och vi gillart inte!
Så när jag kommer hem i morgon från min shoppingtur ja då har min älskling fixat den ;) Mys mys mys

Jag köpte ett nytt spel till honom idag och han sitter bänkad nu såklart ;) men jag ska natta mig nu för jag är helt slut, behöver verkligen vila ;) natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.