adsettings

fredag 10 september 2010

Dagens inköp


Har idag varit och shoppat lite bra och ha grejjor. Skulle ju testa cliniderm som Bella tipsade mig om, Men jag fick snåla kände jag, hade inte råd så det fick bli heela serien med visibly clear hoppas att det inte torkar ut då? Btw så såg jag Bellas mage och guuuud så söt den va ;) jäääättefin gravidmage ;) om ni klickar på Bella så kan ni gå in och kika ;)
Och idag va jag tvungen att köpa min mascara! Fiberwig is tha shit!!! Alltså jag har testat nu en annan som kosta typ 150 spänn och den va skit i jämförelse så därför va jag tvungen att köpa den, 220 kr dock men wtf det äääär den värd ;) 

Imorgon ska jag och svärmoster till loppis i Kungälv ;) sååå kul ;) ska se om jag kan hitta någon byrå dels till barnens rum och till köket ;) sen behövs ju hatthylla och skoställ så det finns ju lite att leta efter om man säger så, och de ääär superbilliga där och det tycker jag äär kanon plus att folk skänker grejjor dit och att  vinsten går till välgörenhet så man gör många bra flugor i en smäll ;)

Ikväll blire Idol för hela slanten synd att jag mår så illa nu bara, för om det går över sk vi käka kamben ;)

Bye bye for now







1 kommentar:

  1. haha söööötaste Emelie! Tack! Snart e du uppe i min size med jag ligger ju inte långt före;)
    Ja de e synd att cliniderm kostar lite mer... iaf fuktkrämen som ligger runt 200? tror jag iaf de va.

    men många gillar ju visibly clear. Jag fick ett erbjudande av buzzador att testa den men tackade nej för ville inte få obalans i min hy nu när jag hittat något jag gillar. Men hade jag vetat att du ville ha s hade vi ju kunnat "dokumentera" den via dig ist.. men men:)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.