adsettings

måndag 6 september 2010

V 14

Hmm har känt något i magen nu i tre dagar och tänkt att nä det är nog bara tarmarna, men nu är jag säker, det är bebis jag känner ;)
Häftigt! Jag är ju bara i v 14 så det är ganska tidigt att känna, men så är det juh också mitt tredje så det är nog därför ;)
Känns som en liten fjäril som rör sig därnere ;)

Här ser man att det börjar bli stort nu fostret och se ut som ett barn ;)

gravid vecka 14


Hehe, trodde aldrig att jag skulle få ett barn till, men så blev det, och det mest komiska är att jag har varit gravid samtidigt med vänner Först Madde, Sen Emelie Och nu Sofie, den enda jag inte har ett barn samtidigt med är Camilla min lilla Pulla ;) haha sötast är ni iaf ;) And I love U all!!

Så nu har jag väl inte så mycket mera vettigt att skriva, Bye bye  evryone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.