adsettings

onsdag 1 september 2010

Morgonstund har guld i mun ;)

Sitter och njuter av min frukost och mitt morgonkaffe ;) Det har varit jätte gott ;).
Va dock inne på ica i Kode i morse för jag va sugen på lite skagenröra och jag stod i kassan och väntade på att det skulle komma nån personal och betjäna i ca 10 minuter :/ Lite skumt för det fanns ju ingen annan i afffären..
Men det är väl så att de hade myket att göra på morgonen..

Skulle behöva gå in i duschen nu, men jag är så osugen.. hahaha. Men det måste ju göras hehe. Är så irriterad på min hud nu men det går väl över så småningom :/ har försökt med allt möjligt snart men jag får bara klåda och uutslag i hela ansiktet...

Haa så börjar min dag, hur börjar er ;) Hoppas ni får en fin dag alla mysiga människor därute :)
Nu ska jag sätta igång att plugga och fortsätta det jag påbörjade igår ;)
Kisses n hugs everyone;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.