adsettings

måndag 27 september 2010

måndag

hmmm, tog min kära hund på bar gärning nu :P Nöjd! Hmm lite tråkigt att han ska markera inne!!! Ja men det är ju bara att fortsätta ta honom på bar gärning och att se till att han inte får några chanser, men jobbigt för det blir mycket tvätt och mycket skura :o( Tycker att det räcker med allt annat.

Idag får jag städa. Mellan omgångarna.. Har ont i magen idag så därför fick mina söta barn va hemma. Kul att ha en mamma med ColonIrritable men det är bara att acceptera det går inte att ändra sig på det utan det är en sjukdom som jag får leva med.

hittade denna fina bilden på google och va bara tvungen att lägga in den..
Har inte så mycket annat att tillägga idag. Trött men det r ju inte ovanligt och sen så ska jag grejjsa ;o)
Bye bye my love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.