adsettings

tisdag 14 september 2010

Vill va blond???

shit vad jag velar Alltså jag tycker själv att jag ser bättre ut i blont hår och jag trivs i det mycket bättre, men hur fasen ska jag kunna få det nu utan att pajja hela mitt hår?? Jag håller ju på att spara ut mitt hår och det går ju säkert sönder om det ska börjas igen nu :( Men samtidigt så trivs jag fasen så mycket bättre i det blonda än i det mörka :/ Jag känner mig såå glåmig i mörkt, kan ju aldrig gå osminkad för då ser jag ju inte klok ut....
Ja döm ni och rösta gärna på det ni tycker ser bäst ut!!

Jag tror att jag behöver hjälp med detta iaf

2 kommentarer:

  1. Du är snygg i vilket som! Men börjar att slinga håret tills de blir blont! vänta i 2 månader innan du börjar slinga nästa gång igen då ska de inte blir förstört?! stress blek inte håret bara! vet själv när man väl har bestämt sig så vill man ha de NU, men tänk på håret ;)

    SvaraRadera
  2. Tack tina ;) Bra tips... Har ju gjort det mången gång , men det är jobbigt att vänta ;)

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.