adsettings

torsdag 22 juli 2010

Ärligheten varar längst

Blir ganska ledsen nu, känner att jag inte brytt mig så men nu är jag ledsen orkar inte med folk och fruktansvärda anklagelser. Jag är en människa som försöker så gott jag kan och jag tar hand om mina barn och jag älskar verkligen dem!!! Och HELA min familj Jag älskar Mathias så mycket och vi har verkligen varandra, sen är det kämpigt i ALLA förhållanden men vi har klarat oss igenom det mesta nu och ska nog klara resten av livet också... Så ni som inte står på min sida och min familjs sida please step aside ( ta ett steg åt sidan) och lämna mig ifred! Blir bara så fruktansvärt sårad av sånt. Ja jag kan bli arg, ledsen, glad, upprymd, sömnig, pigg, allt vad du vill men jag kan också vara ärlig och säga detta och det är väl till skillnad mot andra som gör allt bakom lykta dörrar? Jag är ärlig med vem jag är iaf, och jag skulle aldrig behandla någon illa som inte förtjänar det.

Hoppas ni alla får en god natt
Älskar min underbart fina familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.