adsettings

onsdag 14 juli 2010

jahadu

Helt jävla galet!!!! Är så arg nu så det bara kokar i heeeeela mig känns som att jag skulle kunna förstöra hela världen just nu!!!
Varför i hela helvete ska de ha en makt och sedan spela martyrer på det!!!!????? fanimej helt sanslöst! Ringde CSN förra veckan och fick besked om att de har fått in alla uppgifter och att det skulle ta ca 1-2 veckor men när jag ringer idag för att höra om hur det går så säger de att de har ändrat till 4 veckor och detta har de gjort utan att informera mig??? hur i helvete kan man göra så?? får det ens gå till på det viset???
Visst jag har börjat jobba nu men det hjälps ju inte denna månaden för det blir ju innestående till slutet av augusti.
Vill bara ge upp snart undrar vad i helvete jag gör för feeel i mitt liv!!!! Försök va lycklig nä du jävlar här ska ingen jävel vara lycklig fullkomlig olycka det är vad som passar in i mitt jävla pissliv!!! Fattar de inte att det är de som gjort fel ifrån börjaN???? De godkände för kort tid trots att jag sa detta redan i februari att jag ska studera heeeeeeeeeeeeeeeeela sommaren!!!!!!!!!!!!!! Hoppas inte det blir något krångel nu då??? nej då bedyrade de!! fans jävla skithuvud!!!!!
Orkar inte mer nu skiter jag snart i hela skitet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.