adsettings

måndag 5 juli 2010

bloggar idag ;)

hahaha mycket för att blogga idag tydligen , men det är väl så när man är sjuk och har ont i hela bröstet och ryggen för att man hostar så :P blääää.
inte nöjd med denna förkylningen men men inget att göra något åt när man redan fått skiten
Min älsk sitter och spelar data men det gör inget tycker att han är så söt ;)
Vill inreda vårat hem men vete fan hur det ska bli alltså. jag känner mig totalt inpirationslös just nu :P
Fattar inte hur alla kan göra det så jäkla fint hemma hos sig, men nu kan det ju bero på att jag fan inte fått mina pengar och att jag känner att jag inte har inspiration överhuvudtaget :P skulle väldigt gärna få dem nu, har ju skickat brevet till dem nu och jag hoppas verkligen att de kan ta min ansökan för vad den är för det är ju inte alla som är 27 som gått igenom det jag gjorde vid 24 års ålder :( och kallas inte det särskilda skäl så vet inte jag. Det måste ju finnas någon rättvisa i allt detta , jag menar jag har ju ambitioner och vill ju verkligen jobba med detta men det kanske inte blir så nu om ett antal veckor ska sätta käppar i hjulet :( nä jag ska be jag lovar!! Nästa vecka ska de ju fått in allt och då får de sätt in det med engång!! Thank u very much!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.