adsettings

måndag 26 juli 2010

hösten

städat lite idag eller typ damsugit och haft en ny olja i som doftar sjöbod helt underbar!!! doftar jättefräscht ;)
så nu har jag och min lilla dotter suttit och myst och ätit kanelbullar (hembakta) Mys mys mys
Ska upp till edet i morgon och försöka mig på ett prov som jag inte vet om jag klarar men jag får väl be till de högre makterna sen ska jag jobba kväll hoppas att det går bra eftersom magen varit jobbig men men det är bara att bita ihop och köra på. Har redan förlorat alldeles för mycket.
Sen måste jag börja lägga undan pengar så att jag kan klar av att göra min praktik i januari. och jag tror att det blir 8 veckor och det kan bli tuft men vi får väl se hur det går hoppas att det går bra ;) går man bara in med den inställningen så gör det ju oftast det ;)
jahapp så är det
Nu så ska vi fortsätta skura lite golv tror jag för det är kladdigt igen :P blä tål inte smuts nu för tiden!!

sen ser jag att hösten är här :( eller framförallt känner det för jag fryser och jag har inga mysiga kläder alls så nu får vi nog åka och handla snart annars blir det en lång och kall höst :( och jag som inte ens badat ännu :O
jaja have a nice day

1 kommentar:

  1. Du får ta med dig dina döttrar och djur och komma förbi oss i huset någon dag sen så ska jag också bjuda på bullar;D

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.