adsettings

fredag 23 juli 2010

up to date

min älskling har fixat idag ;) han har fixat trådlöst nätverk på min dator så nu kan jag sitta i hela huset med min fina laptop ;) skönt så just nu ligger jag i sängen för min mage mår inget vidare så jag vet inte om det går att jobba inatt :(
Sen behöver jag ju verkligen plugga också så vi får väl se.
Sen saknar jag Alva så det gör ont i mig :( Hon är hos sin pappa och farmor ute på landet och hon har varit där i två veckor nu!!! Jag har ALDRIG varit så länge utan min dotter!!! Fy vad jobbigt det känns vill kunna pussa och krama på henni hela tin. Men jag missunnar dem inte att träffas det behöver de eftersom de inte träffats på över ett år .

Jaha inget mer att säga för tillfället update senare kanske om jag orkar ;)
Pussi puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.