adsettings

torsdag 15 juli 2010

future

Undrar vad jag ska göra för mat egentligen. Vet inte men det får väl bli typ fiskbullar eller nåt måste se om vi har potatoes först bara. Jaja det får det bli. Svingott med den med hummer sås och lögga vitlökskrydda på. Tur att vi har sån god hemma då ;)
Jaja nu får jag nog sätta lite fart så man kanske hinner blunda två sek. innan jobbet sen. Ska bara jobba inatt med sen är jag ledig till måndag kväll!!! Underbart!! Jag tror att det kommer bli guld att få vara ledig :) Inte lätt att jobba heltid samtidigt som man pluggar men men jag tror att det blir jättebra sen :)
Japp så är the future right now. Hoppas att ni andra får en fantastisk dag och kväll iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.