adsettings

måndag 12 juli 2010

Trött som skam idag men det är lugnt jag får sova i morgon hahaha sen är det pået igen på onsdag kväll :oP men än så länge är det rätt lugnt det har ju inte varit några katastrofer när vi har jobbat förutom att jag har mått lite halvkass, men men det går över ;o) Ska troligtvis åka och hämta lille valpen idag och vi har inte hittat något bra namn ännu, Alva tycker att vi ska ha Witte men jag vet inte det känns lite mja det smakar inte fast jag hittar inget bättre,
Mathias ska åka med och han blev lagom nöjd men tillslut offra han sig hahaha,, ja herregud,
sen ska jag väl åka till edet imorgon och ja så får vi se vad som händer sen,
nu är jag jättetrött iaf, men jag ska åka till apoteket och köpa lite meducin hehehe
yeah yeah
Have a long beautiful day ya´ll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.