adsettings

onsdag 7 juli 2010

fattar inte tittar på lite bilder nu från mitt mörka hår och så och jag tycker nästan att när jag har så mörkt hår så känns det som att jag har peruk ibland :o/ tycker det ser lite konstigt ut , fast andra tycker ju att jag passar i det men det blir lite jobbigt när man inte själv trivs i det , nää av någon konstig anledning trivs jag allra bäst i ljust hår så nu får jag väl se till att behålla det då annars kommer min frisör få nipperanfall på mig (sorry H) ;o)

Håller på att lägga mina söta barn nu :o/ går sådär kan jag säga, Alva diskuterar så mycket hon orkar emot och Liv sov på eftermiddagen och vaknade inte förrän 8.00 ikväll åå va nöjd jag va när jag kom hem och såg detta, Han hade somnat och glömt att väcka Liv. Så det blir något kul ikväll. Men men thats Life natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.