adsettings

tisdag 6 juli 2010

god morgon världen ;) mår sådär idag men det får gå
Herregud har hostat och hostat och hostat nu i 20 minuter :P blää
Ringde precis Ale kommun till den som är ansvarig för att köra iväg betyg till csn och hon hade inte alla mina kurser det fattades typ hur mycket som helst och det kändes ju bra ;/ Fy men jag pratade med min lärare och hon skulle ringa till G och sen ringa mig igen.. Har liksom bara denna veckan på mig sen kommer csn besluta utan att det finns uppgifter :P
Ja nu har jag pratat med läraren och hon har ordnat för mig TACK A du är bäst verkligen! Tackar min lyckliga stjärna att vi fått en sån superlärare! ;)

Ja nu ska jag försöka sätta mig på altanen och få några strålar på min kropp ;) skönt skönt, fast jag är dålig så är det nog gött , det är ju inte så väldigt varmt idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.