adsettings

fredag 2 juli 2010

Mycket som händer nu, Jag har mycket att vara tacksam för men samtidigt är det mycket som rör sig lite konstigt just nu. Man kämpar och grejjar hela tiden men utan framgång känns det som ibland. Bordde egentligen vara jätte lycklig just nu och det är jag nog också innerst inne , men samtidigt är det som om att det alltid måste vara något som tar udden av den där fantastiska lyckan.
Jaja det ger sig. Tur att man har sitt på det torra iaf ett tag framöver men sen blire till att söka jobb och det känns ju kul men samtidigt vill man ju kunna få bnågot varaktigt och det kan ju egentligen bara få genom att jag får hela min utbildning, hoppa att csn kan godta min ansökan.
nu ska jag strax laga mat till min underbara familj och sedan ska vi mysa ;)
Nu har Gittan och Mathias Mormor varit här och hälsat på oss, jätte kul att få visa upp vårat fina hem ;)
Och imorgon kommer Bella och Andreas ;);) Ännu roligare Med lille Beppe.
Vi ska nog pressa på stranden kan jag tänka mig ;)
Ha det bäst nu alla vänner puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.