adsettings

fredag 30 juli 2010

regn idag

God morgon alla vänner ;o)
Sovit lite inatt iaf, har jobbat som en tok de senaste dagarna, men nu är jag ledig idag och helgen från jobbet men det blir ju annat jobb att städa ut lägenheten :oP
Gud inatt va det fruktansvärt att jobba mådde tokdåligt bara för att jag inte sovit innan sov ju bara 2 timmar herregud ja det funkar inte!
Ska bli skönt sen när förskolor och sånt kommer igång igen så att man kan få sin dygnsvila sen!

Ska ta mig en dusch snart, lille Yoggi ligger jämte mig och myser ;o) han är jätte snutt men han är för rolig ibland asså! Ska bitas i håret och näsan och sånt!

Undrar vad jag ska få ihop för mat idag, är inte sugen men äta måstes ju!
Ja så blir det när man jobbat över två nätter matlusten blir som bortblåst! Skönt att man har så underbara arbetskamrater iaf som ställde upp så fint när vi kände oss som frågetecken ;o)

Ja idag kommer B o A hit och ska mysa ;) hoppas att det lättar upp i regnet men annars får man göra det bästa ändå ;o)
ha då får ni ha en fab day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.