adsettings

fredag 9 juli 2010

work

Ja nu har jag sovit efter första natten och det var hur kul som helst att jobba ;) underbara tjejer jag gick med så det blir nog jättekul att jobba i deras team ;o) Det är nog något bland det viktigaste att man har bra och positiva arbetskamrater för då klarar man nästan vadsomhelst i jobbväg ;o)
Så nu vet ni att min första dag gick strålande och att jag ska jobba hela helgen Kanske inte kul att jobba helg, men det blir ju bra pengar ;o)
Mest åkande hit och dit men det är ju gött när det är sommar för inatt va det ju inte kallt direkt , det va hela 15 + ute ;o)
Hoppas ni får en fantastisk dag ute i solen mina sköna vänner för det ska vi ha ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.