adsettings

söndag 4 juli 2010


har haft en supermysig helg med älsk och Andreas och Ljuvliga Bella. Dock blev jag otroligt illamående igår efter maten men det va väl nåt solsting jag fått antagligen. Tur det gick över efter 20 minuter så man slapp känna sig otrevlig alltför länge. Det känns så kul att de ska flytta hit så fort Mikael och Mathias är färdiga med Mikael och Petras hus.!!! Hoppas att det går ganska fort iaf.

Sen får vi se hur det blir med allt annat just nu men det löser sig.

Ska nog få ordning på allt ;)
va bara tvungen att lägga in denna bilden ;)

Saknar min mammmmmmaaaaaaaaaaa. Hon är liksom i Luleå, 125 mil bort. och vet inte när de kommer ännu, men det är nog skönt för henne. Bara alla endra mår bra så mår jag bra och jag själv så klart.

Jajaja, allt löser sig tillslut ;) love love love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.