adsettings

torsdag 8 juli 2010

kaffe morgon reklam ;o)


haha såhär trött och snygg ser jag ut idag :oP Jajaja man kan inte se ut som en fotomodell när man vaknar 05.30
Såg precis en sinnessjuk reklam :o/ och jag fatta inte ens vad den handlade om ja du de fick ju inte direkt fram sitt budskap där.
Prata med M precis och när vi pratat i typ 2 min så börjar det låta som en alien helt knäppt ljud!!! ja la bara på för jag blev nästan rädd hehehe värsta chicken ;oD
jajaja ni vet inte om ni varit så tuffa hihihi.

Nu ska jag försöka dricka en kopp kaffe vet inte om jag är sugen egentligen men jag tänker ge det ett försök.
Försökt att ringa en av mina bästa vänner i två dagar nu förresten men M vägrar svara och igår tryckte hon upptaget så är jag sugen på att ringa mer nu näääää tror iiiinte det men ha det länge hej!

shit happens life goes on, jag har iaf fått ett jobb och jag har fan kämpat för att jag ska kunna komma hit också!
Människor som tror att jag har fått allt gratis utan att göra eller kämpa någonting tror väldigt fel, jag kan nog säga att jag kämpat mer än många andra, du som inte känner mig alls och som skulle höra mina historier om mitt liv skulle nog bli helt förvirrad hehehe,
ja det är inte så att jag höjer mig till skyarna men jag bara menar att jag om någon vet att bara man kämpar för det goda så får man också belöning för det och nej jag är inte kristen eller nåt sånt heller det är bara det att jag tror någonstans att man bekämpar det onda med det goda!
Här är en väldigt mysig kvälls bild tagen på vår altan :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.