adsettings

lördag 10 juli 2010

jaja :oP

sovit sådär inatt kan jag väl säga, Mathias skulle ut på firma fest men ja jag vet inte vad det ska kallas en blev för full och och åkte hem direkt och en stack ifrån som skulle ordna med skjutsen hem så kl 05.10 hade våran granne kunnat ordna en skjuts så de kunde komma hem. Så han ringde ju några ggr och väckte mig och va förtvivlad jaja idag är han bakis så så är det

Inatt ska jag jobba så jag får nog gå till sängs i kväll innan jag ska jobba annars lär jag Inte orka med det..
Väntar fortfarande på mina jäkla pengar från csn fattar inte hur jävla svårt det kan vara för de att fixa det? Tydligen krävs det ett jättehögt iq för att man ska klara att godkänna en sån ansökan som jag har haft rätt till nu i snart flera månader, skitknäppt säger jag bara ;o( börjar bli riktigt arg på detta nu , men vet inte om det hjälper nåt vidare. Dumma är är de iaf!!! De tror att jag och mina barn och min man lever på luft!!!!! TYDLIGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.