adsettings

torsdag 8 juli 2010

Nerver på utsidan idag...........


God lunch jag åt förut tomatsoppa med pasta i och knäcke och juice till lagom,
Till middag idag blir det köttfärssås och ris.












Sen städade jag köket förut och såhär fint blev det när det va klart :o)
Liv har varit alldeles omöjlig idag hon har kletat in sig med yoghurt två ggr så jag har varit tvungen att helduscha henne och sen slängde hon av sig sin egna bajsblöja och ja ni kan ju räkna ut resten själva. Så tre ggr har vi duschat idag då, sen skulle jag sova idag har jag fått det tror ni ?? nä Alva hade så högt på tv:n att man väckte de stackarna som ligger på Solberga kyrkogård :oP
Ja så nu är maten snart klar som tur är så Mathias får snällt vara vaken när han kommer ifrån jobbet idag och ta barnen och så får jag lägga mig med en mörkläggningsgardin så att jag kan somna , men det går nog bra jag får väl iaf tre timmar om jag har tur.

Ja idag är det lite jobbigt men det kan ju bero på nerverna också att man ska till ett helt nytt ställe så det känns ju väldigt nervöst, man är ju rädd att göra bort sig såklart, inte för att jag tror det men ändå... jajaja detta är min vardag idag hoppas ni har haft en fantastisk dag ;o)!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.