adsettings

söndag 11 juli 2010

blondes have more fun

Oj vilken kväll vi hade igår ;o)!! Vi jobbar första passet ute på marsstrand varje natt och igår var det sååå mysigt! Det va ljummet i natten och man behövde inte massa kläder på sig och så mycket fina sommarklädda människor överallt jättehärligt tyckte jag ;o)
Sen va jag ju lite åksjuk, men det gick över det värsta med de tuggummit, klara ju fan inte tugga det i 10 minuter som man ska göra men 5 gick iaf så nån nytta gjorde det ju,
Men idag ska jag få köra själv och det känns helt underbart!! Då slipper man det där med åksjuka eftersom vi åker ju ganska långt varje natt.

Sen verkar det som att det ska bli omstrukturering på arbetsplatsen, de va inte helt nöjda med hur det va upplagt nu tydligen, iof tycker jag att det fungerar men jag va ju inte där i förrgår när det hade krisat sig, men jag tror inte att det är struktureringen det är fel på egentligen utan att det är för få personal.
För så är det alltid när det krisar och alla har ett schema att följa då blir det alltid kaos så fort någon får ett larm de inte räknat med men då vill de ju givetvis att det är vi som ska ta larmen och tydligen hade de det så före sommaren, men jag förstår fortfarande inte hur de kan få ihop det så att alla vårdtagare får sina behov uppfyllda??
För man kan ju inte strunta i någon bara för att hinna med någon annan?? nä det där ligger på en annan nivå tror jag men så är det väl med det mesta i dagens läge, för ni moderater har ju verkligen tänkt till när det gäller di gamle??
yeah yeah
I dont give a shit right now, :0P jorå det gör jag allt bara skoja lite
Kan ju inte bli känslokall hur jag än försöker möjligtvis pom någon tog hela min familj ifrån mig, då skulle jag kunna bli otroligt känslokall tror jag.. men det händer inte som tur är

oshit vad tråkigt det är Mathias har satt en film närmare bestämt Matrix på inspelning på boxern och då kan jag inte byta kanal och jag tycker den jävla filmen är svintråkig!!!! URK
Så häär läär jag få sitta och surfa ett tag till för jag har för mig att de filmerna är sisådär tre timmar långa vardera :oP
ääh jag får väl gå ner och ställa mig med slinghättan och göra nya slingor,, like someone cleaver person said blondes have more fun och så ser jag inte ut som en ja vet inte vad blir jätteknepig med det mörka tycker jag, så nä det kan jag ju ägna min tid åt idag ;oD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.