adsettings

söndag 25 juli 2010

Min Alva :)

JAG SAKNAR ALVA!!!!!!! Har inte träffat henne på två veckor nu :( hon har det underbart med sin pappa men i mitt hjärta värker det... :´(
Ja det är ju ett bevis på att hon är älskad.
Ska va hemma i natt med ska jobba tisdag istället. har mått jättedåligt de sista dagarna så nu måste jag försöka må bättre igen.
In till apoteket och köpa lite magmedecin..
japp så får det bli. var sugen på massor igår men det avtog.
Jaja så är det handlade lite idag på stenungstorg inte mkt men lite lätt och fick tag på lite byxor kan ju va bra att ha ;)
Ja så får vi hoppas att resten går bra. här ska byggas om och göras i ordning hos oss men det får vi nog ta pö om pö :) sen ska här målas och fias också jag vill ju ha vitt häruppe i tak och sånt för det mörka träet är inte så fint. Men det som sagt får väl också tas pö om pö.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.