adsettings

måndag 5 juli 2010

babies babies







oj vad alla familjer och vänner ska få barn nu ;) Det ploppar fram små magar till höger och vänster .. Det är så mysigt tycker jag ;)



Ja sen har jag ringt csn idag och de haaaaaaaaaar räknat uuuuuuuuut at jaaaaaaaaag måste ha typ klarat 340 poäng, men jag har ju ingen kurs på 40 poäng, ja men det är våra riktlinjer :P



shiiiiit jag spyr snart galla ,,,,



Det vet fan hur de ska göra livet surt för vanliga människor de där jävla myndigheterna frust!!!



Sick and tired..



Hahaha nu har ja gnällt en stund och skällt lite på min lillskrutta som så snällt ska hälla saft och juice på mina golv :/ visst är hon hjälpsam not. Nä det är väl det värsta att hon alltid ska kladda det mesta hon bara förmår, annars älskar jag sönder mig i henne!!! Mina barn är det bästa som finns i mitt liv och så är det bara!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.