adsettings

fredag 16 juli 2010

Liv

Tittar på min lillaskrutta som har lånat mitt lippgloss hahah a jag lovar att hon är jäääättesööööt ;) Ingen ide att tvätta vår soffa igen iaf hmmm jaja behövs det sägas mera ;)
Nej en ny soffa ska köpas snart men jag vet inte när det blir ännu bara. Måste ha en som är mörkgrå eller mörkbrun eller någon mörk melerad färg iaf för annars syns fläckarna direkt! Men det får ju som sagt bli ett projekt snart så fort att lönen kommer hehe göttans!!!! Och sen kan det ju kanske bli litte Ullared Typ nästnästa vecka ;) Ska ju få mina pengar då tror jag iaf. Mamsen pratade ju med dem iförrgår och då skulle hon ringa tebax i mitten på nästa vecka och då skulle de ordna något om inget hänt.
Ja vi får ju hoppas på det bästa.
Det går ganska bra med lille Yoggi Fast Liv ääär väldigt jobbig hon ska ju försöka bära hela tiden och det får hon absolut inte göra eftersom han lätt kan skada sig eller i värsta fall omkomma, :/ usch hemska tanke, Jag prata med M igår och sa att vi kanske får lämna men nej det ville han absolut inte göra OJ tänkte jag va kul att han gillar honom så ;)
så nej det blir inte så då ;)
ska ta lite fina pics och lägga upp snart i promise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.