adsettings

onsdag 7 juli 2010

nu ska jag iväg och träffa anställningstjejen ;) såå fantastiskt kul ska bara ta en snabbdusch först man kan ju liksom inte komma dit och typ lukta päck blää.
Sen pratade jag med csn idag och tydligen hade de redan igår fått in mina studieresultat och hör och HÄPNA mina kurser var TILLRÄCKLIGT med poäng ???? :O inte klokt hehehe nää för jag har ju bara läst heltid? hahaha jaja det va ju väldigt skönt iaf nu till den lite mindre dåliga nyheten, de har två veckors handläggningstid efter det då :P haha helt sjukt nu är jag inne på 8:e veckan jaja det är bara till att be de högre igen för jag lovar det FUNGERAR!!!! prova någon gång själv och jag lovar att ni kommer bli förvånade över resultatet ;)
Hmm ja så ser min dag ut för tillfället. Duschen nästa nu då bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.