adsettings

tisdag 6 juli 2010

JOOOOOOOOOOOOBB!!!!

Måste bara berätta några glada nyheter ;) jag har fått ett jobb i KUNGÄLV!!!!!!!!!! på Kungälvs bemanningsenhet ;D!!!! Så jävla nice!! ska in i morgon och göra det sista på anställningen sen har jag ett sommarvik och troligtvis kommer jag att kunna jobba till hösten också så nu kan csn ta sig hehehee!!
Så jäkla lycklig! hon som har hand om bemanningen ringde ca 40 minuter efter att min ansökan kommit in på mailen och jag trodde inte det va sant!! heeeeeeeeelt sjukt! grattis till mig iaf !

3 kommentarer:

  1. fan va gött för dig! grattis och lycka till där:)

    SvaraRadera
  2. grattis på dig gumman....kramar madde

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.