adsettings

söndag 1 augusti 2010

pizzaday

Är ganska nöjd nu,
färdig med lägenheten nu och gud så skönt att slippa den skiten mera, så jobbigt att ha sånt hängandes över sig.
Men så är det ju också när man ska göra allt i sista stund. Nöjd jag inte va nu :P Mathias tog med sig heeela pizzan och jag som va sååå sugen på en bit kebab pizza :(
jaja jag får väl köpa en rulle istället.

Lite ego sambo har jag men det fårvälgå
ska snart lägga in bilder som jag tagit med den vanliga kameran så fort jag hittar min nerpackade kabel.
Ja de blir inte lätt att hitta något hos oss i fortsättningen men min kära mormor sa att hon kunde komma hit i några dagar och hjälpa mig ! Tur att hon finns när andra är frånvarande!

Ja sen va ju A och B här i helgen och det va jättetrevligt! Hoppas bara att jag inte är lika trött nästa gång för jag hade ju inte sovit riktigt sen i måndags :P så det kändes kan man säga!
Nä nu ska alla lådor ut som inte ska vara här inne!!!

1 kommentar:

  1. det gjorde iiingenting att du var trött, jag var inte så pigg heller om man säger så men vi har faktiskt en bra ursäkt till våran trötthet så folk kan inte klaga;D

    Jag läste förresten att dricka the på kvällen innan man somnar ska göra att man mår bättre när man vaknar...om du inte redan visste de så tänkte jag att det kanske kan hjälpa dig:)

    pössåkram

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.