adsettings

torsdag 19 augusti 2010

inspiration's dead

Fy fy fy vad tråkigt, jag har ingen inspiration what so ever :o(
Skulle sova men det blir inte så  har jag märkt, och sen ska jag visst jobba inatt igen och vete sjutton hur det ska gå :o/ Mathias va tvungen att åka iväg på ytterligare jobb fast han vet att jag inte sovit en blund :o(
Jaja får la sova i graven,
Längtar tills det kommer en lönecheck i min brevlåda!!! Vill ha pengar.nu
Då ska jag banne mig dra ner till Ullared och shopping loss!!
Ineed to make us som wardrobe here. Sen måste jag ju givetvis rensa en massa kläder. Hos oss allihop..
Äh fy vad less jag är just nu bye bye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.