adsettings

fredag 20 augusti 2010

ska jooooobba.......... Orkar inte......

......typ  hela helgen :o/ Fy fy fy, men det blir ju nästan 5000 spänn på en helg gött ;) Ja det ser ut som att vi kan göra det där som vi väntar oss tillslut, men sömn för mig blire inte det märker jag ju, får åka in och buy some åksjuketabletter så att man inte ska må så illa på natten :( 
Fattar inte vad det är med alla på den arbetsplatsen ,de är fan sjuka hela tiden och ändå tog den tjejen det vikariatet som jag hade... Fy hur ska jag Orka?? 

Gnällbajs

Hahaha du vet precis vad jag mena :)
Blää är svintrött men här går inte att sova ...får åka vid  9 så jag hinner...
Men de är så söta mina barn ;)


Gud så jag älskar dem!! Underbara små varelser... 
visst är hon söt ;)

Min stora snutta i min kusins knä ;)

Mathias ser lite full ut ;) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.