adsettings

tisdag 24 augusti 2010

pinkdag

Är trött.. sov inget inatt. Men men.
Inte gnälla för guds skull, nä det är inte värt. Är sick and tired just nu.. Saknar gnistan lite.. Ingen stöttning, ingen respekt, inget bara anklaga inte rätt.

Skulle bara vilja få vara MIG själv för en stund. Men det fick jag ju... Eller.
Ja skit väder. skit dag. skittrött. Skitdepp
Orka, näää
skulle kunna skriva en hel roman, men det orkar jag inte.... Bara undar vet du? nåja, jag får nog vila en stund så kanske jag mår bättre sen? Kan inte plugga denna veckan ändå.. men nästa vecka får jag göra alltihop.
Hoppla ;) Älskar iaf min familj de är det bästa jag har och de finns där hos mig.. Har kommit för att vara delaktiga i mitt liv, som nu har blivit vårat liv ;) LOVE U my darlings ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.