adsettings

lördag 21 augusti 2010

Godmorgon :o)

Nyvaken typ och käkat lite frulle med barnen och min älskling ;o) Lite mysigt morgongnabb och humöret är på topp ;o)

Idag ska jag köra Alva till Stenungsund där vi ska möta upp H och så ska hon sova där i natt ;o) Alva har längtat såå..
Jobbat inatt igen , men nu fick jag sova typ 2 timmar längre så nu har jag sovit 10 timmar på 3 dygn hehehe
Ja ja så är det, man kan ju sova när man ligger 6 feet under eller vad säger de ;o)
Måste fixa min hy nu, den är helt förryckt av hormoner :o/ Inte kul. Nån som har ett jättebra tips för såna som är jäääätte känsliga i hyn??.. Har typ provat det mesta nu men får liksom bar utslag, sen måste jag ha en special foundation nu när jag ser ut som jag gör och det kostar nog miljoner :o/ Hhahaha vilka worries man har.

Hösten är här och visst ser det vackert ut när det är såhär,

Men när det blir såhär då börjar det bli tråkigt och kalt :o(

OBS Bilderna lånade på Google under rubriken HÖSTLÖV 


Jag vet inte vad det är men jag har nån bitterljuv hatkärlek till hösten eftersom jag alltid blir lite deppig och det är inte kul. Men vi får hoppas att denna hösten blir sådär superduper mysig som alla säger att det är. Det enda som kan få mig att längta efter hösten är väl att shoppa höstkläder. Så det ska vi göra snart och hoppas det kan få mig på bättre humör :o)
Snart ta mig en shower...
Bye bye everyone

1 kommentar:

  1. Precis, hösten är sådär bittersweet på ett härligt sätt tycker jag;) Jag gillar det! Tända massa levanda ljust i ett varmt hem och gå runt i ylle sockar och en stor gosig tröja! Love it!! Jag har oxo fått heeelt fuckad hy nu! Så jävla störande.

    //Bella

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.