adsettings

tisdag 31 augusti 2010

plugg?

Jaha då sitter man här igen och pillar på datorn :/
Och jag ska plugga!!!! men gör jag det??? NÄÄÄ hahaha så värdelöst. Men jag lyssnar på skön musik ;) sån där lite melankonisk höstmusik och det är mysigt tycker jag ;) Man blir liksom lycklig fast det känns som att även detta året lider mot sitt slut...

Allt tar slut, men det fina är att det nya tar vid när det gamla tar slut... Jag är egentligen ingen höstmänniska, men nu tycker jag att det är lite mysigt... Men det kan ju bero på att man är lycklig i grunden, nu. Jag Är lycklig även om det är tufft emellanåt det är det för Alla. Ingen har det som en dans hela livet inte en chans. Men kämpar man så får man dessutom tillbaka det man ger och lite till ;)
Ja det får bli dagens visdomsord ;) Bye bye ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.