adsettings

onsdag 4 augusti 2010

ALVA :'(

fyfyfy jag saknar Alva nu så jag håller på att bli toooooooookig!!!!!! Varför ska det kännas så hårt?? Jag vet ju att hon har det jättebra med sin pappa, men jag är väl en egoist som känner den enorma saknaden, vill ju bara hålla henne lukta i håret och pussa på henne och bara ligga och gooooosa!!! Sen tittar jag på unga mödrar i Danmark och nu flippar jag snart på alla jävla mäånniskor som sitter och röker cigg INNE och dessutom när de små söta barnen sitter typ en meter ifrån och inte kan gå därifrån!!! Hallå det är 2010 ALLA VET ATT DET ÄR FARLIGT!!!!! Usch!
Jaja nu så ska jag nana lite ;)

2 kommentarer:

  1. Jaa du ska veta att hon allt är saknad hemma hos oss oxå !

    SvaraRadera
  2. tack för din fina komentar:) Mycket bra skrivit!!

    SvaraRadera

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.