adsettings

onsdag 4 augusti 2010

Alltså jag fattar inte vad det är med mig idag ? Är såå trött och jag blir inte pigg :(
Ja ja igår var jag hos bm och tog prover och så och sen åkte jag till S och K en stund och fikade, sen skulle jag hämta grejjer i förrådet men det blev inte av.

Ja nu så ska jag försöka att få tummen ur eller så går jag och lägger mig och vilar känns som att det skulle behövas, sen måste jag ta mig in till jobbet och lämna tidrapport innan den 6:e så
Jaja bye bye orkar inte skriva något nyttigt idag :P
Har iaf lagat mat åt min prins två ggr och sen har jag ätit lite sj. snuttan sover så jag vilar en stund ja med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.