adsettings

onsdag 25 augusti 2010

fy fasen vad trött jag är nu :/ har varit iväg idag och köpt presenten till Mathias och sen kikade vi in på tygladan men det va ju hel kass :( svindyrt tyckte jag.
Sen åkte vi ut till Tjuvkil för att köpa ett nytt avgassystem till min bil och det gick ju bra, synd att det kosta 1395:- bara :( så jäkla tråkigt att köpa bildelar.
Men jag va tvungen, ska ju besikta den nu.. Ja ja.. jag har shoppat lite nya kläder iaf. fick jättemycket för nästan ingenting, + en text med fånga dagen och en ny gardinstång till vårt sovrum ;), fick ett par jeans för 29:- idag, jättefina ser ut som de kostar 500:- minst ;) knäppt..
Tar lite bilder sen och lägger ut dem, svin svin trött nu bara så jag lär lägga mig strax..
Puss puss på er göllungar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.