adsettings

söndag 22 augusti 2010

lösenord???

Kunde inte komma in på min blogg nu när jag försökte ange  mitt lösen???? Vem fan knäcker mitt lösen ord och byter så att jag inte kan blogga???? Please get a life and move on. Stör min blogg någon sluta läs då!
Ja shit så meningslöst.

Mitt älskade hjärta är ute med sin 450 nu och han njuter nog järnet i det fina brittsommarvädret ;)
Är lite jellous men jag får satsa om två år istället ;) Då kanske vi hunnit köpa vårt drömställe med massa mark och ett litet stall där vi kan ha våra hästar jag och Alva hon måste bara bli lite mindre lat, men det växer kanske bort förhoppningsvis ;)

Jag känner sammandragningar redan i magen och dessutom har jag redan kännt av några fosterrörelser knepigt alltså men det kan inte varit något annat.
Nä nu ska jag göra en insats i hemmet och get a life ;)
Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.