adsettings

söndag 29 augusti 2010

Söndag.....

Jaha då va det söndag idag och det känns inget vidare, känner mig stressad men det får gå ska sätta mig i morgon och plugga som en griiiis.. så nu är det bara att ladda. Ska ha Liv på dagis mellan 08.00 - 16.30
lång jobbig dag, men det får gå, jag kommer hämta henne och Alva tidigare de dagarna jag känner är okej.
Ska nog ta en promenad i det underbara vädret sedan och sen ska jag åka till Bella och hennes underbara hästar. Och titta när hon tränar för en superduperduktig.
Varför visar de förresten alltid snyftserier nu ? Skitjobbigt, helst när man är så känslig. Jaja det går över hehe.
Känns lite sorgligt att det är sista graviditeten, men jag har bestämt att det blir inga fler sen. skönt att va färdig liksom.

Ska ta en dusch strax, håret är underbart sen H klippte mig, men jag måste ju ändå duscha.. skönt med en kanonfärginpackning också!

Ville bara ta med denna bilden för att den ser magisk ut tycker jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.