adsettings

onsdag 18 augusti 2010

Känner hormoner

Ja det är lätt att hetsa upp sig för ingenting, men samtidigt är det lätt att hetsa upp sig för sånt som är viktigt också men inte tas på allvar och det irriterar mig rejält.
Önskar att man ibland kunde pränta in saker men det funkar ju inte heller, alla har ju en egen vilja och en egen hjärna.

Sen är inte allting jag tänker rätt absolut inte! Men ibland har jag rätt i väldigt viktiga frågor och då kan man väl bara försöka ta det till sig istället för att motarbeta och bortförklara, det är när bortförklaringarna kommer som det visar sig vara ett problem redan.

Jaja shit happens life goes on.

Tummen sitter låååångt inne på mig nu för tiden :o/ Jobbigt men sant. Fattar inte att det ska vara så svårt att få lust att göra nödvändiga saker, men det är väl kanske för att sömnen är så dålig nu för tiden. Det känns som att jag lika gärna kan jobba på nätterna ändå, eftersom jag ändå inte sover och då kan man ju lika gärna tjäna pengar.

Sen är jag vidrigt röksugen men jag försöker verkligen att sluta nu eftersom det absolut inte är bra, men det ääär jobbigt. Och jag mådde jättedåligt eftersom jag inte klarade att sluta med Liv och det har jag anklagat mig själv för.
Jag har anklagat mig själv för att hion har varit så sjuk hela tiden, fast det har inte varit det utan möglet på dagis som orsakat hennes sjukdomar och i husen vi bott, och även min allergi och sjukdomar, känner ända sedan vi flyttade hit hur bra både Liv och jag mår och det är helt otroligt.

Har lite bilder på magen, men som sagt det syns ju inte :oS
Det enda som redan gått upp ett halvt kilo var är boobisarna, men det gör de ju alltid på mig hahaha, ser ut som dolly patton tillslut








Bilderna är nytagna idag och det ser ni kanske på dagens datum Men men så är det. Är fullgången 12 veckor i morgon men men det börjar väl synas när jag får behålla maten och näringen.


De ringde från jobbet idag igen och ville att jag skulle jobba turen mellan 22-07 men det kan jag ju inte eftersom mylove börjar kl 07 , men jag sa att jag kan jobba till 05.00 så hon skulle ringa tebax om det va någon som kunde ta den andra turen. Kan ju som sagt lika gärna jobb när man ändå inte kan sova.
Jepp thats it for now 
Lägger säkert in mer senare
hare länge hej ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.