adsettings

torsdag 19 augusti 2010

today 19/8

Nu leker barnen nere på sitt rum och jag är helt jättetrött har typ sovit 2.5 timmar.
Vi har iaf ätit frukost och grejjat lite Liv har kladdat och sölat med vindruvor :o/  Ja så äre ibland. Nu drar de upp typ alla leksaker de kan och man blir inte nått förvånad... Längtar till nästa år när allt är över och man inte har den jobbiga "finalen hängandes över sig. Det finns ingen underbarare känsla , men just nu är det lite ångest för slutspurten.
Undrar om jag ska orka att ta tag i vårat hem idag? Ingen aning ännu, just nu känns det inte så. Mår mest illa och vi har ingen ingen go mat hemma , usch vad jag gnäller haha ja så nu är det färdiggnällt,,
Ja jag får väl ligga och gosa på soffan med min lilla Alva och Liv
Idag föddes mina vänners bebisar för två årsen ;) helt sjukt att tiden går så fort!!
Bye now

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna men kommentarer som innehåller stötande kränkande innehåll kommer ej publiceras utan raderas omedelbart.